Intervju idag!

Godmorgon!
Uppe med tuppen och sjukt nervös inför denna dag!
Jag kan inte fatta att jag ska på intervju på självaste M/S Viking Cinderella.
Mitt tåg går 10.45 och så möter söta Rooh upp mig på stationen i Sthlm. Så snällt av han att hålla mig sällskap hela dagen, det behöver jag verkligen.
Går det dessutom bra ska vi ta en drink innan mitt tåg går hem igen.

Igår var jag ju på Marieberg med Markus. Myyyyycket trevligt.
Jag hittade sommaren absolut sötaste rockabillyklänning så nu passar jag in på sommarens alla cruisingkvällar och fester.
Kostade bara 600kr, var den sista i sortimentet och satt som en pascha! För bra för att inte köpa den liksom ;)

Nu ska jag fortsätta piffa till mig inför dagen, önska mig lycka till, tack!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0