Dag 1

Ååååååh, äntligen framme!
Fyfåglarna vilken lång flygresa! Vi satt med en svensk tjej som jobbar för Fritidsresor här nere så det var kul att byta lite snack, iom att jag jobbat i Alanya osv. Blev en del babbel :)

Och jag älskar doften som omger området vi bor i, Puerto del Carmen.
Det är sånt man alltid lägger märke till när man kommer hemifrån.

Kicki och jag har varit och handlat, bäddat rent och fixat iordning lägenheten så nu är det bara att börja semestern. 
Köket/vardagsrummet:





Mitt rum:

Badrum:


Ballen:



Fast idag är det lite svalt, mörka moln och det ösregnar över Fuerte Ventura. (Så coolt att man ser över till de andra öarna). Så det kommer säkert regna ikväll.
Bra start på semestern? 👎

Oh well, det är ju inte mörkt redan vid 16.00 iaf, och tillräckligt varmt för att jag ska kunna gå i linne utan att frysa ;)

Ha en bra helg, sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0