Det går bra här...

God dag läsare!
Nu är jag tillbaka igen... Och med kanonbra nyheter.
Kadir har fått visum i år igen!
Vilken lycka det är att få höra detta alltså. Den 5:e December anländer herrn till Stockholms Arlanda.

Och andra roliga nyheter!
Jag har spelat med i två olika TVserier som kommer visas till våren.
Ni vet ju visserligen redan om det.
Den ena är "Hemligheter & Lögner" där jag spelade flickvännen till huvudkaraktären, visserligen bara ett avsnitt men ändå.

Den andra serien är "100 Code" med Michael Nyqvist och Dominic Monaghan. Också bara ett avsnitt.
Sen har jag varit på några provspelningar också.. Konkurrensen är ju hård så där blev det inget tyvärr.

Och ÄNNU mera kul är ju att Zombie Escape som jag jobbar för på helgerna går fantastiskt bra!

Förra helgen fick jag och en ny kille stå i labbet. DET är coolt... Ni kan ju tänka er ett zombiefierat laboratorium.

Men som med allt kul så måste det någongång ta slut. Zombie Escape stänger snart för i år (alldeles för kallt), så då är det bara att vänta tills våren innan man får bitas och bli nerslagen igen ;)

Ikväll ska jag till Arboga.
GIRLS NIGHT är det som gäller ;)
Middag på Ågården sen är alla butiker öppna extra länge så det är shopping delux :)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0