Kaos på flygplatsen

Ni kommer aldrig tro mig!
I hela 8 timmar väntade vi på flygplatsen, flyget var försenat några timmar hit och dit. Stormen blev starkare, inte ett enda plan lyfte.
Restaurangerna var överfulla, informationsdisken var omöjlig att nå fram till och överallt satt/låg det folk som försökte vila, mot väggar och golv.
Det var kaos.

Sen kom beskedet-
Alla flyg blev inställda.

Jag vet inte hur många timmar vi väntade på att få hämta ut vårt bagage och fick någon som helst information.






Fast jag ska väl inte klaga-
Istället för att riskera att flyga i storm och bli mer flygrädd än jag redan är, så blev vi skjutsade till ett All Inclusive-hotell i Playa Blanca.
Flamingo-någonting Blue Village-något heter det.
Skitsamma, All Inclusive säger man väl inte nej till.
Men det jobbigaste återstår - att återigen behöva checka in allt jävla bagage.
Och det är inte garanterat att vi flyger hem imorgon heller, allt beror på stormen.
Som värst kan vi bli kvar 2 dagar.
Det gör inte mig så mycket, men eftersom vädret suger daggmask så finns ju ingenting att göra.

Jag trodde ju vi skulle tillbaka till våran lägenhet, för då tänkte jag spendera kvällen på Tequila Lounge.
Här vettefan vad man kan hitta på.

Man får se det positiva i det negativa.
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0