Shopping igen

Ååååååh herregud vad ont i fötterna jag har!
Denna shopping var inte ens kul, fanns ju inte ett smack! Men ett riktigt fina shoppingcenter måste jag säga:



Så nu är det skönt att vara hemma faktiskt.

Ikväll ska vi äta hemma.
Pasta carbonara.. Vi båda har sån otrolig solfrossa så just nu pallar ingen av oss att vara ute.
Och det är ju perfekt för imorgon blir det en tidig morgon.
Kl.9 går bussen mot Playa Blanca!
ÅÅÅÅÅÅH underbara Playa Blanca, så jävla fint ställe.

Och så måste jag förbi Tequila Lounge igen, jag har Björns solbrillor och hans jacka sen igår. Det var lite kallt imorse när jag skulle hem nämligen :D

Nu!
Dags för mat och chill!


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0