Solat hela dagen

Hallå.
Jag kan med glädje säga att vi har solat precis hela dagen.
Fyfåglarna vad skönt att SVETTAS!
Och jag har dränkt håret i citron så nu är det sådär fint solblekt igen :)



Lyxlunch med Sharonfrukter, soltorkad skinka, mjukost, och annat göttigt stog på menyn idag.

Och titta vad jag hittade i en butik:
KOKOSNÖTSJUICE!
Med kokoskött!
I butiken tjöt jag av glädje och trodde jag hade hittat min nya favoritdryck.

-Jag hällde ut den.
Vilken besvikelse, det kan nog vara det absolut äckligaste jag någonsin druckit.

Nu har vi duschat och snart ska vi göra  oss klara för att åka ner till ett jätteshoppingcenter.
Meningen var att vi skulle till Playa Blanca men det blev ändrade planer.

Hörs sen!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad härligt det ser ut!! Inte alls avis eller så ;)

2014-11-25 @ 18:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0