Dimçay och Mado

God dag!
Jag har inte kunnat uppdatera förrän nu eftersom vi varit uppe i Dimçay hela dagen.
Jättemysigt!
Vi tog bussen vid 9, och klev av vid Anadolu Köyü, enligt mig det bästa stället för frukost.

Annars är ju Pinarbahce favoritstället.
Frukost blev det, och massa vad och sol.
Amy hade dessutom nominerat mig att göra The Icebucket Challenge, vilket jag gjorde på mitt egna lilla vis.
Alla som varit i Dimçay vet att vattnet är iskallt.
Så det räknas.



















Efter Dimçay följde vi med Kadir tillbaka till Alanya, och Kadir skulle ju jobba så vi stannade på MADO (turkisk glass) restaurangen och fick besök av denna vackra skapelse:

Fy så söt.
Glassen kom vi på att vi skulle fota efter att den nästan smält så jag skonar er från de bilderna ;)


Kommentarer
Postat av: michelle Haggart

åh vad jag saknar det stället! hängde ofta där när jag bodde i turkiet. nu fick jag en stark längtan att åka tillbaka haha!

Svar: Vilket? Dim eller Mado? :)
Marre

2014-09-04 @ 15:27:36
URL: http://michhagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0