Efter regn kommer mera sol

Guuuuuunaydıııın!
Så bra jag har sovit inatt. Regnet och det lilla åskvädret gjorde underverk med luften. Idag känns det inte ens fuktigt ute :) Me like big time...

Det blev en VÄLDIGT tidig kväll igår. Vi lyckades ju ta oss till Moods i ösregnet och jag hade solfrossa a'la carte. Så Marre satt inlindad i en fleecefilt.
Jag förstår inte varför folk stirrade...?

Vi lämnade Moods vid 22 ca men fastnade ute på hotellets restaurang eftersom Jörgen sjöng Elvis igen.
Jag drog en bugg med en av småkillarna som jobbar här ;)

Inatt kom Magnus och Thess också. Fick ett sms vid 01-tiden men då sussade en annan så gött så.
Och idag kommer Jeanette.
Så kul :)

Frågan är vad vi ska göra idag. Jag ska hålla mig borta från solen iaf, har bränt mig ajaj :(

Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0