En dag på Palm Beach

God dag!
Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Men som jag skrev kortfattat, i förrgår blev det ju överraskning med Bob och Jackie, och sen utgång på Queens Garden, med Jeanette och Doris. Laila kunde tyvärr inte bli med.
Sen upp tidigt igår för en dag i Dimçay, och alla vet ju hur sjukt trött man blir efteråt.
Vi kom tillbaka till hotellet vid 16-tiden och det var raka puckar ner i sängen på en gång. 2 timmar sov vi :)
Sen gick vi ner till Moods i bara någon timma, träffade Bob och Jackie, och Thess och Magnus.

Sen blev det sova tills Kadir hämtade mig igen :)

Och nu ligger vi på Palm Beach och lyxar till det!
Älskar stället!

Bilder från Q.G och Dimçay kommer när jag hinner :)

Kommentarer
Postat av: Erik Björkén

Vad fint det ser ut att vara! Drömmer att få komma ditt.. :)

2014-09-12 @ 12:11:00
URL: http://eriiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0