Första dagen på stranden

Jamen!
Molnen försvann hörrni!
Det blev steka a'la carte på Kleopatrastranden tills vi höll på att stupa.
Vattnet svalkade knappt, musiken spelades, dofterna från olika sololjor var överallt, båtarna seglade, jetskis och andra vattenaktiviteter var på topp...



Jag älskar't.
Och jag har bränt mig.
Men jag älskar't.

Vi gick ifrån stranden vid 13.30 för vi tänkte handla en varsin body-scrub, just de här speciellt för Hamam, för de är ju så perfekta!
Så vi gick till en liten butik brevid ett Hamam på Damlataş och kom ut med skrubbhandskar, fotkräm och en pimpsten.
Sen kom vi ca 10 meter så hittade vi såna här sköna saronger som är hur svalkande som helst efter att man duschat. Min är röd med självklart delfiner på. Mamma köpte en blå med leoparder på, nice!

Nu ska vi duscha och göra oss klara tills Kadir kommer, då ska vi på BAZAAREN!!

Och så ni vet: jag lägger inte ut alla mina inlägg på dessa bloggsidor, så ni får klicka er in på sidan och se uppdateringar själva :)

YOLO!

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

ser superskönt ut! :)

2014-09-02 @ 15:46:12
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0