Jävla städpersonal

Nu jävlar i min stora låda är jag upprörd!
Vi kom precis tillbaka till hotellet efter Dimçay och hittade städpersonalen... rotandes i min necessär!

Jävlar vad förbannad jag blev.
Hon åkte jävligt snabbt ut från rummet och jag flög ner till ägaren och talade om vad som just hade skett.

Jävla FITTA, rent ut sagt.
(Och ja, jag sa just the F-Word).
Inte nog med det...
Vi har hittat nålar i sängen, plast och SLEM i våra drinkar...
Aldrig mer kommer vi bo på detta hotell.

Synd för det är ett otroligt bra läge.
Och jag gillar verkligen ägaren.
Han är så otroligt gullig och snäll, och het ju Kadir ett billigt pris om han vill bo här...
Och så det enda vi gör är att klaga.
Men ärligt... Skulle inte ni göra det om allt detta hade hänt er?

Jag hatar att klaga. Jag brukar ha överseende med det mesta då jag vet hur lätt det kan bli små misstag, (syftar nu på drink-incidenten),  men att komma på personalen med händerna i sin privata ägodel gör mig JÄVLIGT upprörd.

Vi ska ringa till Fritidsresor och se vad som kommer sägas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0