Mycket nu...

Godmorgon!
Ingen uppdatering sen jag kom hem.
I know.
Jag har haft lite mycket att stå i bara...

Idag ska jag för första gången vara Zombiestatist!
Och jag som har zombiefobi. Hur i helvete ska det gå till?
Och det värsta är att en av de andra statisterna ska vara ännu värre;
Zombie-clown.
Jag kommer gråta i sminkrummet.
Bokstavligen.
Men shit så häftigt det kommer bli.
Och så mycket publicitet Zombie Escape har fått! Idag kommer Viaplay och filmar och ska låta några av deras team gå hela banan.
Det kommer bli AWESOME.
Tyvärr fick vi inte äta upp dom ;)

Och på måndag då!
Då ska jag till Stockholm och spela in dramathrillern "100 code", med Dominic Monaghan (Sagan om ringen, Lost), och Michael Nyqvist.
Hur coolt är inte det?


Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0