Nattpromenad

Godmorgon.
Alltså vad är det här för hotell.
När det kommer frukosten så är det "först till kvarn" som gäller. Är något slut, så är det slut, även om det är innan frukosttiden har gått ut.

Så idag kl.9 blev vi utan frukost.
Bra jobbat, Fritidsresor.
U suck.

Hursomhelst...
Efter allt som skedde igår tog vi en tidig kväll, så vi gick till hotellet vid 23-tiden.
Kadir slutade tidigare, runt 01.20-tiden, så vi åkte ner till hamnen.
Först åkte vi till parken med alla fladdermöss. Jag försökte verkligen fånga dom på bild men det är lite svårt med en telefon. Ni minns ju mina PERFEKTA bilder jag tog för något år sen?









Efter parken gick vi ner till klubbarna.
(Det var lika dött som en begravning)

Kadir känner de flesta "security"-killarna som jobbar på klubbarna så vi blev indragna på James Dean och blev bjudna på vad vi än ville ha.
Sjysst.

Synd att min hals är så svullen och känns som sandpapper, så jag dricker inget annat än varmt nu.
Vi satt där en stund innan vi gick vidare och blev indragna på nästa ställe som också ville bjuda på drinkar.
Synd igen.

Tydligen har reglerna ändrats nu så klubbarna måste stänga kl.03?!
Så det var bara att sätta sig på scootern och åka hem.
Blev avsläppt vid hotellet och här sitter jag nu.
Utan frukost.

Men vi får vara glada ändå :)
Vi har ju semester... 

Kommentarer
Postat av: ami

Det var ju jävligt dåligt av fritidsresor att göra så, utan frukost. sämst.

Svar: Det sämsta någonsin. Och förra veckan fick vi Turkish Delight (5 lira) som kompensation för att städpersonalen rotade i min väska.
Marre

2014-09-16 @ 10:36:05
URL: http://twofaced.se/
Postat av: Lina

Varför bor du inte ihop med Kadir? <3

Svar: Det gör jag oftast, men vissa nätter måste jag få sträcka på ryggen och även sova ut. Våran säng är inte stor nog åt 2 pers i år :(
Marre

2014-09-16 @ 21:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0