Photobomb på Moods

God afton!
Det blev ingen shopping... 
Först måste jag skratta å Jeanette och Doris vägar.
De har vart här i en vecka nu och IKVÄLL, timmarna innan de ska åka hem, gick de vilse.
Atatürk.
Det var länge sen jag garvade så hårt.
När de väl kom till Moods (efter 1.5h) blev Doris så dålig med feber och annat att de gick tillbaka till hotellet.
Stackare...

Nu sitter vi med Bob & Jackie, och Magnus & Thess.
Musiken går ju verkligen hem här måste jag säga.
Old music is the shit ;)
PHOTOBOMB a'la carte.




Kadir ska satsa på maffia-jobb ;)
Då hör det till att röka cigarr... Tydligen.

Inatt sover jag på hotellet också.
Kadirs säng tar död på min rygg...

Nu säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0