Promenad i hamnen

God afton!
Vilken härlig dag det har vart!
På Kadirs rast gick mamma tillbaka till hotellet och vilade medan vi gick omkring vid strand 1, Damlataş-cave och i parken där. Självklart låg min telefon i mammas väska så det blev inga bilder där...

Men nu ikväll har jag och mamma gått en riktig långpromenad. Från hotellet till hamnen, satt en stund vid Red Tower  och gick sen hela vägen ut till piren.






Åååååh, det är ju så vackert där med alla ljus och färger, och så många partybåtar som åkte runt.
Så himla fint!








Så fint!
Sen på vägen tillbaka gjorde vi tabben att gå förbi Panderosa.
Det som en gång var mitt absolut favoritställe.
Sen blev favoritstället Mango.
Det var då jag var så himla dum och trodde på det Han sa.
Vi blev indragna, vi hälsade och gick fortare än en avlöning.
Det kändes inte riktigt OK liksom...
Ni förstår säkert.
Nu sitter vi på älskade MOODS och njuter av en Moods Special!



Kommentarer
Postat av: Mama

Gott var det 😄

2014-09-01 @ 22:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0