Promenad till Ada 1

God afton!
Alltså, det är helt otroligt så fuktig luften är. Både jag och mamma svällde upp i stort sätt på en gång när vi kom till Alanya, och mycket mer än vanligt också.
Anette som vi var ute med igår, sa att hon och gänget också tycker att de svullnat otroligt mycket på kort tid.

Jag blir alltid svullen om händer och fötter när jag är här, men nu är det tammetusan HELA jag, och fötterna är så svullna att det känns som om jag går på två vattenpåsar.
Hemskt!

Ikväll tog vi en mysig promenad längs strandpromenaden, bort till Ada 1.



Tyvärr var det bara receptionisten kvar (tydligen ny ägare och han har tydligen bytt ut personalen?) och han kände ju igen oss på en gång :)
Det första vi frågade efter var ju självklart söta Berduş!

Vi är så välkomna att utnyttja poolen när vi vill, sa dom. Så himla gulliga :)

Sen gick vi mest bara omkring och nu hamnade vi (surprise surprise) på Moods igen.
Och imorgon är det DİMÇAY!
Inatt sover jag på hotellet igen, Kadirs säng är inte så himla jättestor nämligen, och ska vi upp tidigt imorgon vill jag vara utvilad ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Marre!

Jag är sååååå förälskad i Alanya och har inte varit där på mer än ett år och planerar att inte åka dit förrän nästa sommar, kan du snälla snälla filma lite ibland på miljön ex stranden, bazaaren, alla shoppar och restauranger? Hade uppskattats väldigt mycket! kram:)

Svar: Klart jag kan göra det :)
Marre

2014-09-03 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0