Snart upp till borgen

Det blev poolhäng idag.
Poolen är iallafall svalkande jämfört med havet!

Idag på rasten ska Kadir ta med oss upp till borgen, eller typ. Vi ska halvvägs upp, till Sand Café och äta GÖZLEME!
Yuuuuuuuummie in my tummie liksom!

Vi åt inget på hela dagen igår, det är jättesvårt att bli hungrig i värmen! Så idag ska vi svulla med turkisk pannkaka.
Hell yeah.

Och HERREGUD vad jag älskar att duscha här!
Man känner sig alltid så fräsch när man har duschat av sig allt saltvatten eller vattnet från poolen.
Och att sen komma ut i rummet där AC'n kylt ner rummet.

OCH att man dessutom har en sån där "tropisk regnskogs-dusch" gör ju inte saken sämre.

Jag stog där läääääänge ska ni veta.

Egobilderna från poolen kommer när mammas telefon tycker att WiFi'n är tillräckligt stark för att kunna skicka dom till mig.
JA! Mamma råkar ju ha iPhone 5 som råkar ta bättre bilder än min 4:a...
Fan.
Mamma har en bättre tele än mig.

👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0