Utekväll!

Godmorgon från underbara Alanya som inte alls känns lika fuktig i luften idag!

Vilken kul kväll det var igår.

Vi följde med Anette och hennes man samt deras vänner (vi blev 11 pers) till Q.G och det var ju lilleman som hade hand om vårat bord. Så himla rolig kille, han var mer uppe på bordet och dansade än på marken, typ.

Jag gillar't.
Mycket Rockabilly blev det men jag själv var bara uppe en gång, för mina fötter har svullnat upp så sjukt mycket att jag knappt kan gå i något förutom slippers.
Mycket dans, skoj och drinkar!






Och av någon konstig anledning fick inte jag och mamma betala våra drinkar?
Tack lilleman! ❤️

Kadir kom och mötte upp oss vid 03-tiden och då hade vi funderat länge på att ta en taxi hem.
Det gjorde vi, och inatt sov jag faktiskt på hotellet. Riktigt gött var det!
Nu ska vi snart göra oss klara för beachen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0