Nu börjas det

Godmorgon!
Frukost-Time!

(Självklart hade jag ju hunnit äta hälften redan).

Det var dålig uppdatering igår, shit så trötta vi var!
Vi orkade knappt gå från Moods till hotellet (tvärs över gatan), så föreställ er!

Men idag är det annan kebab, Kadir fixade strandhanddukar och massa solskyddsfaktor, och vi ska snart gå till strand 14 och möta upp Lilla Morot ❤️
Idag ska fläsket grillas, minsann!

Men innan det ska vi spana in hotellets Hamam, mamma och Vonkan har fått en varsin gratismassage (5-10 min) men jag har sagt att jag inte vill ha varken massage eller Hamam.
Fast hotellets Hamam är riktigt fint, måste jag erkänna!
Och poolen är helt ok:



Min kära moster Kicki och Maggan, (mammas och Kickis kusin) kommer imorgon EM...! Det ska bli kul, första ggn moster är i Alanya!

Nu, dags att steka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0