På resande fot igen

God afton kära läsare!
Nu när det uppdateras så vet ju alla vad som väntar, resa igen!

Nu drar Rut-Berit, Rock-Olga och Race-Helga på semester igen, Alanya som alltid.
Jag börjar tro att jag tröttnat ganska rejält på Alanya, dock.
Redan här i bilen fantiserar jag om när jag kommer hem igen.... Helt sjukt.

Flyget går vid 7tiden imorgon bitti men resfeber som mamma och Vonkan har så är vi redan på väg! Fattar inte varför vi ska åka till Arlanda 7 timmar innan avresa!

Men men!
Imorgon runt lunch ska vi ha landat på Antalya, och sen är det solaaaaaaa!!
Och jag har fixat naglarna inför semestern:

Tackar till Fake hair & nails-Tina i Frövi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0