Dag 1

God förmiddag alla ☀️
Herregud vilket mottagande jag fick på Moods när jag kom inatt.
Lavaş och öl.. Precis det jag ville ha ❤️ sen blev det en te på det.

Lägenheten i år är jättesöt.
Vi har väl haft bättre men läget är kanon, med balkong ut mot Moods.
Och kolla vilken gullig surprise när jag kom in i sovrummet:

Rosenblad i massor.
Och självklart en bukett:

Han vet hur man gör mig glad 😃

Imorse tog vi en skotertur så jag fick ett par slippers och växlade till lira.

Ta mitt råd att växla här nere istället för Sverige, man tjänar på det ;)
Sen tog vi en tur mot stranden.
Det är inte så mkt turister i år, tyvärr :(
Molnigt över bergen är det också så just nu gömmer sig solen, men när solen når längre ut mot havet så blir det varmt ☀️

Senare ska jag träffa Elinor och gå på shoppingrunda och ikväll kommer AMY!!

Kommentarer
Postat av: Mama

Lavas och öl, du är rolig du, NOT.
Så gulligt Kadir hade gjort på rummet, men vilket H...E att plocka bort alla rosenblad. Hoppas vädret blir batter, här hemma har vi faktiskt sol idag men blåsigt. Kram

2015-06-04 @ 13:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0