För-party :)

Nu tänker jag säga godnatt!
Det var en fantastisk kväll med bra sällskap av ALLA.
Magnus, Thess, Peter, Marko, Amy, Arne och hans fru och en massa av mina kunder (från Norge, Danmark och Holland) som kom till Moods och gjorde min kväll till något oförglömligt.
Och titta vad jag fick av Amy:

Jättefint halsband!
Och en klänning fick jag av henne med men den har jag inte hunnit fota än.
Hon fick min Rihanna-parfym :) 
Vilken trevlig tjej det är alltså!


Imorgon kommer Emelie till Alanya också så då blir det Girls Night, förmodligen kommer vi sitta på min balkong och dricka lite innan vi går ut ❤️

Men det är imorgon det!
Nu ska jag sova!!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0