Moods Special och Queens Garden

Afton!
Alla 5 av mina danskar bokade tider för tatuering, skitbra :)
Ikväll verkar det som att det blir Queens Garden med danskarna. Hoppas att Amy blir med också.
Egentligen är jag sjukt trött och vill bara vara på Moods, det är ju pga Kadir jag är här lixom ;) och det är ju här jag är trygg och hemma, här slappnar jag av.

Och jag är fortfarande mätt sen våfflan på MADO, så ikväll blir det ingen middag för mig.
Däremot käkar danskarna Moods Special:

Köttspett, kycklingspett, lammspett, ris, potatisklyftor, bakad potatis, osmanish kebab (en gryta med kött och grönsaker) sallad, massa grönsaker och såser till.
En klar favorit, en portion är för 2 pers minst.

Imorgon är min sista dag... REDAN!
Tänk att en vecka går så fort. Jag har inte ens packat upp mina väskor ju.
Jag reser hem tidigt på Onsdag morgon och på Torsdag börjar jobbet igen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mama

Välkommen hem, jag möter upp på flygplatsen. Ses imorgon. Kram

2015-06-09 @ 06:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0