Sista kvällen

God afton.
Usch, nu är det sån där jobbig tid igen, med sista kvällen och allt.
Amy kommer snart och ska äta med mig på Moods, sen ska vi till Rasmus Place och säga hejdå till hennes karl, eller om han kommer hit efter att han slutat.

Packat har jag gjort, och köpt vätskedrivande tabletter.. Herregud vad jag har sprungit och kissat efter bara 1 tablett. Vilka dunderkurer det finns alltså.

Transfern hämtar mig 7.30 imorgon bitti, så uppdaterar jag inte betyder det att bussen inte har wi-fi ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är dom bra?! Ja, man får ju gå på toaletten mycket, men det måste ju även betyda att dom gör nytta!

2015-06-11 @ 23:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0