Nu börjar bloggandet igen

Hallå alla kära läsare!
Jag är så sjukt dålig på att uppdatera nu för tiden, jag vet!
Men jag känner att det tar alldeles för mycket av min tid, tyvärr.
 
Men nu ska jag nog komma tillbaka igen, för nu har Kadir åkt hem. (jaaaa, jag valde att lägga min tid på karln som bara var här i 3 månader istället för att blogga.)
 
Han åkt för ca 2 veckor sen, men jag har haft fullt upp med grejer så jag har inte tänkt på att uppdatera.
I år gjorde vi en hel del under Kadirs vistelse här.
Vi åkte ju bl.a till Göteborg för att hälsa på Thess & Magnus, se "Jul på Liseberg", och se lite av Göteborg med.
Och Kadir tyckte som jag; Göteborg framför Stockholm.
Han ville inte ens åka till huvudstaden i år, han tyckte att 2-3 ggr förra vintern räckte.
Jag hade gärna velat åka till Sthlm för att hälsa på vänner.
 
Jag kommer uppdatera mer senare, med massor av bilder.
Just nu hinner jag inte för jag ska till vårdcentralen.. jag har ju såklart lyckats dra på mig bihålsinflammation nu lagom till det att solen äntligen kommer fram.
 
Men Marre skiner i alla fall!
Puss på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0