Våran nyårsafton

Sådär ja!
Då har man hämtat ut antibiotika och kortison i form av nässpray.
10 dagars kur...
Kul, verkligen kul... :(
 
Men lika bra att starta på en gång, en Fredag såhär... lika bra att få väck skiten så fort som möjligt.
Kadir skrattade åt mig när jag berättade att jag varit på VC och fått behandling, för jag försökte verkligen in i det sista att undvika det. Han visste hela tiden att jag skulle åka dit... Attans.
 
Det sista jag uppdaterade om när Kadir var här var när vi, Helena och Wickis åkte till Romme i Dalarna och åkte skidor.
Herregud så kul det var... Synd att vi bara hann med det en gång.
 
Vi firade ju nyår också.
Wickis och Love kom över med lite drinkar, sen åkte vi in till Örebro för att titta på fyrverkerierna över slottet.
Otroligt vackert!
 
 
 
Så otroligt mycket folk också, men jag tyckte nog att vi fick de bästa platserna bland alla åskådarna.
Sen var det en hyffsat lugn kväll faktiskt.
 
Hihi... känns ju lite sisådär att skriva om våran nyårsafton i Mars ;)
Men!
Jag har mer att uppdatera!
Det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0