Champagnelunch

Men jag ber väl så mycket om ursäkt att förra inlägget blev så avbrutet mitt i allt, det blev lite som hastigast iväg till Envie Beach på champagnelunchen där.

Helt sjukt egentligen, för 60 lira blev vi serverade kött, kyckling, minihamburgare, grillade grönsaker, pizza, snacks i form av gurka, morötter och blomkål.
MEN anledningen till att vi drog dit var ju uppenbar: GRÄNSLÖST MED CHAMPAGNE!
Varje söndag har Envie Beach Champagnelunch (och VARFÖR har jag inte vetat det tidigare?!)  och så fort glaset var tomt kom väldigt uppklädde tjejer och fyllde på.





Man tackar.
Sen att man kunde välja poolen istället för stranden var ju kung!






Jag väntar på Amys och Magnus bilder också, de har ju snäppet bättre kameror i telefonen ;)

Nu ska jag äta lite snabbt på Moods sen ska jag och Amy till Rasmus Place och hälsa på hennes karl!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tro inte att jag är avundsjuk på er. Det måste väl ändå vara bätter när man vaknar på morgonen och ska till jobbet. Det första man får göra är att skrapa is på bilen + att dimman ligger så tät att man inte ser 5 meter framför sig. Det är väl ändå livet, NOT. Kram och ses snart..

2015-10-12 @ 06:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0