Mycket på G

Godmorgon alla!
Börjar med som jag alltid skriver, "dålig update, skriver ej"-bla bla yada yada.

Grejen är att jag jobbar väldigt mycket, och jag vet ju själv hur otroligt tråkigt det är att läsa om vardagsgrejer.

Men nu sker lite mer saker i mitt liv igen och ni kommer få ta del av det.
Jag jobbar på 2 gruppboenden med lite blandade sköna människor.
Arbetskamraterna är bäst, brukarna är gulliga.
Sen jobbar jag ju lite extra åt Batalj, de som arrangerar Zombie Escape.

Och utöver det ska jag nu börja sälja lite Mary Kay-produkter på hobbynivå.
Jag har lärt känna en tjej som är helt otrolig, hon bjöd mig på chokladbuffe i Köping igår, och hade en liten sittning med smink och hudvård.

Sen ska jag eventuellt vara med i en zombieparodi. (Ola Rapace medverkar) 
Filmens titel avslöjar jag inte, men jag kan säga att jag har Batalj att tacka för detta, och att det var regissören som kontaktade mig, inte tvärtom.

Känns som att det blir en fullspäckad vinter och vår.

Nu ska jag ta tag i bloggandet igen! Lovar!

Kommentarer
Postat av: Tove Lindgren

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

2016-01-11 @ 08:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0