Sista timmar

Godmorgon!
Nu har jag bara 6 timmar kvar i Alanya.
Kl.18 kommer min transfer till Moods och hämtar mig till flygplatsen :(

Jag och Amy gick ju till Destino och hälsade på Don och Cat, tog en drink bara sen gick vi tillbaka till Moods.
En väldigt lugn kväll.

Idag vaknade jag och Kadir redan vid 9.. Jag ville ut och leta efter en liten "plånbok" eller miniväska, vilket jag hittade. Perfekt.
Och så åt vi frukost ute, vi åkte till någon restaurang vid busstationen och åt Börek ❤️



Sen har vi kollat på den 25 åriga Triathlon som går idag och imorgon, runt hela Alanya.
Lite synd att ungdomarna inte hade någon svensk med, men 2 norrmän och 2 danskar var med så vi hejade fram dom!
Tyvärr hinner vi bara se de kvinnliga ungdomarna.












Kul att se :)
Nu ska jag hem och packa, få med mig lite sköra saker och sen är det bara att vänta.

Herregud, jag kommer till Arlanda strax efter 03.15 inatt, så det blir nog ca 04-tiden innan man lämnar Arlanda (ska av planet, hämta ut väskor), sen lite mer än 2 timmar hem.
Jag åker raka vägen till jobbet från Arlanda.

Ingen vila, ingen ro.
Tough life :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0