Solnedgången

God kväll.
Denna dag har också varit bra.
Imorse var Kadir och jag på bazaaren, köpte bara lite vindruvor och kiwi-te.

Sen har Amy och jag pressat på stranden.. Får passa på för någon sa att det ska bli molnigt imorgon?!
Sista dagen och allt...

På rasten träffade vi Magnus och Thess en sväng på Rami, det har blivit lite som  tradition att gå dit ;)

Sen tog Kadir faktiskt ut längre rast och såg solnedgången med mig ❤️














Så himla vackert!
Ikväll är min sista afton, så Amy och jag ska äta här, sen ta en tur till en annan restaurang och titta på Don och Catarina som uppträdde igår :)

Kommentarer
Postat av: Eivor Nilsson

Hej tjejen! Ser att du är tillbaka i Alanya. Hoppas att du har haft en härlig vecka! Det ser det ut som.

2015-10-16 @ 19:27:03
Postat av: Anonym

Väldigt fina foto på er och solnedgången :)

2015-10-16 @ 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0