Perfekt kväll

 Godmorgon!
Vilken bra kväll det var igår!
Donald och Catarina spelade ju, och dom har man ju sett så många gånger nu men jag har liksom aldrig pratat med dom.
Igår tog jag mod till mig och berättade hur bra jag tycker dom är.
Magnus och Thess var här också och gjorde kvällen ytterst trevlig!
Till slut satt vi med Don och Catarina i säkert 1 timme, om inte mer, och bara prata. Så himla trevliga!


När Don och Catarina åkte stängde Moods och då kom det bästa.

Vi tog en skoter upp till Kale och satte oss vid världens finaste utsikt!



Hur fint som helst!
Där satt vi till kl.02... Vad gjorde ni vid den tiden?


Kommentarer
Postat av: Mama

Va roligt att äntligen få prata med dom, för som du sager de är ju hur bra som helst. Klockan 2 !!!! då ligger normalt folk och sover, speciellt om man ska jobba dagen efter :)

2015-10-16 @ 14:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0