Det är FÖR varmt!

Jag och Yvonne lämnade stranden efter ca 2,5 timme... Det är verkligen så varmt! Och ni kan ju bara föreställa er hur varmt och fuktigt det är om t.o.m jag lämnar stranden!
Vi köpte en kokosnöt och gick till poolen och tog oss ett dopp istället.





Mamma och Maggan är kvar, och Kicki har legat på hotellet hela dagen...
NEJ, hon är inte bakis, hon är faktiskt sjuk. Tror inte riktigt denna värme var vad hon hade räknat med.

Och planerna för ikväll är lite ändrade, eftersom en ligger sjuk så blir det inte Queens... För dom iaf.
Jag är bjuden till Amy's hotell för lite Champagne-dricka och andra drinkar för vårat pre-party innan vi går ut.

Och jag har ju massa vodka med!
Det blir nog ingen strand för mig imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Bintu Malm Fraser

Vilket härligt problem, att det är för varmt :)
Burr! Här sitter jag och fryser...

2015-09-01 @ 14:04:53
URL: http://bintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0