Ingen musik i Alanya

Godmorgon!
Det blev ju inte riktigt som planerat igår.. Vi hade tänkt gå en långpromenad ner till hamnen, ut till piren och sen tillbaka.
Men så var det ju Live Music på Moods och det där paret är riktigt bra, de spelar ju bara en massa gamla godingar man känner igen.
Men så strax efter 21-någongång kom poliserna och dödade all musik i hela Alanya...
Ännu en polis som blivit skjuten och då måste hela staden "sörja" och straffas utan musik.
Mest tyckte jag synd om bandet som skulle spela...

Personligen tycker jag att det är fjantigt, en polis är väl inte mer värt än vilken vanlig människa som helst! Men bara för det så dog all musik, även i hamnen.
Det får inte spelad musik idag heller, möjligtvis senare ikväll.

Och kom nu inte med "visa lite respekt"-tjafset.

HOWEVER....
Idag är det poolhäng igen, och ikväll ska vi träffa ett skånskt par vi lärt känna här, hur gulliga som helst!
Tjejen, Fredrika, och jag är i stort sett samma person!

Hon har just pluggat klart till "wedding designer", eller bröllopsfixare, så jag passade på att berätta om mitt drömbröllop som jag absolut kommer be henne arrangera om jag någonsin gifter mig.
När jag berättade om mitt så berättade hon om sitt och vi vill båda ha samma designer när det kommer till klänning, ring, dekorationer...
Sen drömhus ska vi inte ens tala om!
Exakt samma tycke!
Det är inte ofta man träffar någon så lik!

Och imorgon har Amy och Savannah bjudit in till fest igen....
Hur ska jag orka?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0