Kaşikara och beachen

Myskväll ala carte!
Kadir och jag åkte till Kaşikara och åt Tavuk Kanat, (grillade kycklingvingar) och mina favorit desserter!
Mumma!
Och jag fick komma in i köket!








(Pumpa)


(Varm Helva)

Jättemysigt var det!

Nu på kvällen då...
Vi köpte en varsin bira (jag cider) och satte oss nere vid stranden och mös, jag, Rut-Berit och Rock-Olga.
Och SHIT vilka vågor det var!
De slog över långt ute på havet och flöt långt upp på stranden, enda till första längan med solstolar.
Usch.







Vi var där ganske länge och mös... Tills en gammal turkgubbe tyckte att han kunde slå sig ner vid oss, komma med snuskiga förslag och äckligt skit.
Då tackade vi för oss och gick och tig lite fina bilder istället:













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0